torsdag 22. oktober 2009

Utstilling, del 2


Her kommer resten av bildene jeg hadde på utstilling tidligere i år. Skulle ønske jeg hadde samme inspirasjon til å lage bilder som den gang..sukk..Det begynner å bli ganske tomt på galleriet..dobbeltsukk...Får satse på at et dypdykk i billedarkivet gir ny giv:-)


Svart/hvitt bildene var knallkjekke å lage, for det har jeg egentlig ikke gjort før. Og så gøy at de ble så godt mottatt. Hvis noen lurer så er det selvfølgelig jeg som er modell for figurene... (Å, jada, AKKURAT sånn sprettrumpe som jeg har :-))



Har laget to bilder til som hører til i samme serien (riktignok vist i det aller første blogginnlegget for to uker siden).



En liten fargeklatt oppi alt det svarte og hvite må vi jo ha, så her kommer et bilde fra det som kan betegnes som "barneveggen" på utstillingen.




Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Helt utrolig fint!! De lilla kattene og elefantene (i margen på bloggen din) var bare såååå søte.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Kristin! Så kjekt å høre:-)

    Til de som leser dette: Ta gjerne turen innom bloggen til Kristin ( vingesus og julebrus). Hun tar bare noen utrolig flotte bilder!!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett