torsdag 4. februar 2010

Bilder til et barnerom


Her forleden dag ramlet det inn litt vel mange spørsmål angående tekstilbilder. Og jeg prøvde systematisk å svare på disse spørsmålene, men på et eller annet tidspunkt gikk det litt i ball. Så stakkars skjønne Klaramell trodde sikkert hun ble utsatt for et litt vel overivrig salgsstunt da hun plutselig fikk servert priser på tekstilbilder på bloggen sin. Men jeg kan forsikre om at det bare dreier seg om en forveksling, og ikke et utslag av agressiv markedsføring...


Jeg beklager forvekslingen, og jeg beklager også hvis det er noen som ikke har fått svar på det de lurte på. Vær så snill, og spør igjen, så lover jeg å svare!



De to klovnebildene er laget på bestilling til en dame som skal ha de på barnerommene, og da er det jo alltid spennende å se om det ferdige resultatet var sånn som bestilleren hadde tenkt. Bildene er laget utifra opplysninger om farger på barnas rom, og bestilleren ønsket også at barnas navn skulle være med i bildet. Bilder til barnerom er alltid koselig å lage, da har man som oftest litt friere tøyler enn ellers.

Tusen takk for alle som er innom og legger igjen koselige kommentarer! Setter veldig stor pris på det:-)

21 kommentarer:

  1. Takk for hilsen. Kjempe flotte bilder.
    Friske fine farger.Skulle jo sy jeg også i kveld men klarte å slette en del på bloggen. GRRRRRRRR men har klart å rette det opp.
    Ha en fin kveld.
    klem

    SvarSlett
  2. Søte bilder igjen! Liker teknikken din så godt.... :)

    SvarSlett
  3. Jeg lurer på hve et sånt flott bilde koster.Svar meg gjerne på min blogg. Jeg syns diss bildene er så flotte. hvor store lager du de?
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Supre bilder, mye finere enn de der klovnebildene til ho der nakenmalerinnen...Ja!

    SvarSlett
  5. Bestilleren er kjempefornøyd!!!
    Gleder meg til å se dem live :)

    SvarSlett
  6. Ha, ha. Jeg syns bare det var koselig med et lite salgstriks på bloggen min, jeg. Men må innrømme at jeg lurte på hva jeg hadde spurt om en stund:-)
    Du lager utrolig flotte bilder. - Alltid. Jeg lurer litt på om du maler før eller etter at du har limt på stoffa og quilta/ sydd rundt?

    SvarSlett
  7. Her presenterer du nok et bevis på at du er spektakulær.

    Bildene var ganske enkelt fantastiske, og veldig spesielt at navnene står på. Tenk hvor fantastisk det også vil bli i fremtiden for disse heldige barna.

    Klem

    SvarSlett
  8. Vi er flere som lurer på hva du tar for et slikt bilde?? Så du kan jo gjerne sende prislistene dine ut til alle?

    Tror jeg må få meg et slikt bilde, vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Men må ha like vel...Det sier vel litt om hvor flink du er, vennen. "Må ha det, bare må ha det!!"

    Ha en strålende fin dag!

    SvarSlett
  9. Ja,det kan av og til gå litt i ball for einkvan og einkvar så det har heilt sikkert vedkommande som du forveksla svar til full forståelse for!
    Kjempesøte klovnebilder du laga,det blir nok to små fornøyde mottakarar vil eg tru.
    Riktig god helg:0)

    SvarSlett
  10. Nå må du snart smelle i stand en nettbutikk! Så slipper du den agressive markedsføringa som du jo er veldig kjent for.
    Herlige bilder!

    SvarSlett
  11. Herlige glad bilder på barnerommet, heldige de som skal ha dem på veggen!!

    Ønsker deg en flott helg i vinterværet..

    Stor klem

    SvarSlett
  12. Herlige klovner - og så fint med navna på hattene!
    Men jeg lurer jo på hvor det blir av nettbutikken din?!?!

    Klem!

    SvarSlett
  13. Tusen takk, Bodil, for koselig hilsen i går. Det satt jeg stor pris på!

    Jeg må si som Sissel her; "Må ha det, bare må ha det". Ønsker å bestille et bilde av deg, så jeg sender deg en mail.

    Ønsker deg en deilig helg! :)

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  14. Heisann...
    Disse bildene blir jo helt supre på et barnerom...

    Ha ei super helg og uke...

    SvarSlett
  15. For noen fantasktiske bilder!!! Har sagt det før, men det kan ikke sies for ofte; du er en kunstner, Barbro. Jeg elsker bildene dine:o)
    Vet hvor jeg skal henvende meg om jeg skal kjøpe bilder til barnerom:o)
    Det er lett å trå feil med bloggekommentarer. Det er jo en ikke så helt liten verden der ute. Du er ikke typen som trenger deg på, så dette må da gå helt fint:o))))
    Ønsker deg en nydelig, kreativ helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  16. Du er dyktig altså!
    Heldig er de to barna som får slike kunstverk på sine rom ❥
    Det er en slik varme i ansiktene, og fargevalgene dine er nydelige!
    Måten du syr det hele på!
    Jeg er imponert!!
    Ønsker deg en herlig helg Barbro!
    Varm klem Lokki

    SvarSlett
  17. Nå ligger det en link til mailadressen min på bloggen, så du kan sende prislisten din der.

    Ha en fin fredag og måtte du få en fin i dag i morgen!

    Klem

    SvarSlett
  18. Åhhh så nydelige klovner du har laget Barbro... Du skulle hatt et kurs i sånne aplikasjoner og maling du... Jeg hadde meldt meg på sporenstreks!
    Heldige barn som får så flotte bilder på rommene sine!

    SvarSlett
  19. Fantastisk !!!
    Helt utrolig flotte bilder!

    SvarSlett
  20. Hei Barbro!
    Det er jo ingen skam å ha litt forretningssans, og det er ikke sikkert at hun som leste prisene dine tok det ille opp! Bildene her var skjønne, og heldige er de barna som får dem på veggen sin! Du er KJEMPEFLINK! :-)

    God helg ønskes deg av
    Cathrine :-)

    SvarSlett
  21. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så herlige bilder du maler. God helg til deg også! klem Siv

    SvarSlett