torsdag 24. juni 2010

Blått til lyst


Denne søte isblå kjolen fant jeg på Fretex.


Egentlig så var den fin som den var, men måtte pynte den bittelitte grann med en liten blomsterapplikasjon for å gjøre den enda mer sommerlig. 


Applikasjonen er veldig inspirert av de jeg har brukt på hjertene jeg har laget i det siste,



og uglene selvfølgelig:-)


Istedet for en sånn håndveskehund som Paris Hilton og co har, så tror jeg jammen meg jeg skal få meg en liten håndveskeugle som matcher kjolen min. Den er utrolig veldressert - sier faktisk ikke så mye som et pip:-)

17 kommentarer:

  1. Herlig innlegg.
    Du får det til du Barbro.!!
    God dag til deg i sommer regnet.

    SvarSlett
  2. Nydeleg farge på kjolen,
    og det gjorde seg med ein liten applikasjon.
    Søte hjerter og ugler:)))
    Ha ein finfin dag Barbro.
    Klem H

    SvarSlett
  3. Hejsan!!
    Vad du är duktig på att sy,gillar verkligen ugglorna.

    Ha en "kempebra" midsommar
    "klem" från Sussie

    SvarSlett
  4. Kjempenydelig kjole, og dine sydde kunststykker gjør den jo til en skikkelig festkjole.

    Ha en flott kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Så fin kjolen ble Barbro !
    -he,he ser for meg deg i by`n jeg nå i lysblå kjole med matchende ugle på armen;-D
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  6. Så flott den ble.
    Nydelige applikasjon.
    Du er så flink

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  7. Det gjorde seg med en liten applikasjon :) Fine farger, og mange søte ting du har laget igjen :)

    Klem fra Sylke

    SvarSlett
  8. Ha ha ha - en håndveskeugle ville vel vært midt i blinken for deg :-D Nydelig kjole! Mange skatter på Fretex om man bare gidder å lete litt.

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  9. He he, synes jeg ser deg med ugle i veske...Egentlig ikke noe rarere syn det, enn en minihund i veske...
    Ha en flott kveld! Og JA, jeg passer på, og GRIPER INN hvis jeg ser at du selger deg for billig! (Huff, nå hørtes jeg ut som en hallik....)

    SvarSlett
  10. Tenkte på det når vi var hos Randi idag, du ser mulighet og ikke begrensninger i alt du ser..
    Det er en veldig god egenskap!

    Tusen takk for turen forresten, nå kan vi jo egentlig kjøre hvor som helst vi. For nå er både den ene og den andre barrieren brytt.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Så herlig kjole :) Og hjerter. Og ugler! Og applikasjoner! :D

    Har forøvrig en utfordring til deg i bloggen min. :)

    SvarSlett
  12. Lekker kjole, Barbro. Det gjorde seg med applikasjonen.

    Veskeugle var en super ide.

    Klem

    SvarSlett
  13. Nydelig kjole. Det ble lekkert med en babroapplikasjon på :)

    SvarSlett
  14. Du er kreativ til tusen:-)Kjekt å hilse på både deg og Sissel i dag. Og skal hilse så mye fra Marie og si TUSEN TAKK FOR UGLEN. Det var den aller fineste uglen hun hadde sett, og tok med seg begge uglene fra deg og for avgårde på liggebesøk...

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  15. Gå for ugle i veske, du! Haha. Men kjolen var super, da.

    SvarSlett
  16. Talent Barbro! Det oser talent av det du lager!! FOR en vakker kjole!! Og med dine applikasjoner tar du den helt til himmels - Utrolig vakkert!!
    Ønsker deg en vidunderlig helg Barbro!!
    Klem Lokki

    SvarSlett