lørdag 19. juni 2010

Vinnere av giveaway

Da har Random og jeg trukket ut vinnerne av min lille give away. Tusen, tusen takk til alle som har vært med og lagt igjen hyggelige kommentarer - jeg er helt overveldet! Jeg har prøvd og tatt runden og lagt igjen en hilsen til de som har deltatt, men må bare beklage at jeg ikke nådde rundt. 118 stykker ble litt i meste laget. Tusen takk også til de som har lagt seg til som følgere de siste dagene! Veldig koselig!

Vel, da er det dags for å annonsere vinnerne:


Ugleputen går til Strikkeguri,


mens lille ugle går til Sidsel.



                           Fuglebildet ble vunnet av min gode bloggevenninne Hege,


mens fuglen og hjertet fra GG går til Småbyliv, som jeg også kjenner fra før:-)

Gratulerer så mye til dere alle!
Send meg en mail (klikkbar mail øverst til høyre på bloggen) med adresse, så skal premien snart være på vei.

Da er det bare å slenge på seg tiaren igjen. Det er dags for bryllup:-)

16 kommentarer:

  1. Tovepia midt i vielsen: Gratulerer til heldige vinnere!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til alle heldige vinnere!

    SvarSlett
  3. HURRA, så det nå!!
    - og akkurat det jeg ønska meg:-D
    Tusen takk Barbro!
    Ha en fortsatt fin lørdag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnere.
    Ønsker deg en flott lørdag

    Klem Lappeline

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    Klem

    SvarSlett
  6. Halloen! Først og fremst vil æ bare si; GRATULERER til alle vinnerne! Tenk at æ gikk glipp av denne Give-away´en! Med så flotte gaver :( Regner med at alle gavene kommer fram til lykkelige eiere! Ha en flott bryllup videre og fortsatt God Helg :)) Klem

    SvarSlett
  7. Hei Barbro
    Grattis til vinnerne!
    Det er som du sier; en rekker ikke overalt og jeg har tydeligvis ikke fått med meg din fine give-away. Synes uglen var så superfin i fargene.
    Ha en koselig lørdag!
    Hilsen kaspara

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne, må innrømme at jeg er litt misunnelig nå ja.

    Ha en strålende fin helg!

    klem

    SvarSlett
  9. Grat`la til alle heldige vinnere. Da rusler jeg tilbake til sparkelpussing og maling av gang. God lørdagskveld :)

    SvarSlett
  10. gralla til alle de heldige vinnerene

    SvarSlett
  11. Så mange kjekke giborter det er i blogglandia om dagen :)
    Gratulerer til de heldige vinnerne ;)

    SvarSlett
  12. Gratulerer til de heldige vinnerene!!

    SvarSlett
  13. I want to greet you at random and congratulate the winners.

    The pieces are beautiful.

    Good weekend

    Kisses

    Ana

    SvarSlett
  14. Gratulerer til de heldige vinnerne!!! Ønsker deg og alle andre en riktig flott søndag:-) Klem

    SvarSlett
  15. Hehehe,lurte deg der ja =)
    Det var nok bare kaninbebiser ja.
    Bilde har jeg malt selv, for noen år siden.
    Så masse fine ting du har gitt vekk da.
    Sees en dag
    Frøydis.

    SvarSlett
  16. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    SvarSlett