tirsdag 12. oktober 2010

Små fargeklatter


Veldig inspirert av den flotte utsikten ved klippebordet, har jeg endelig fått laget bittelitt til bloggbutikken.


Flere har spurt etter ugler, og her kommer et par flaksende inn i bloggbutikken. Enda et par til er på vei:-)


Hjerte med blomsterapplikasjon har også funnet veien til min lille butikk, og flere hjerter er under produksjon. Det blir dessverre ikke tatt imot bestillinger før over jul.


Etter nøye gransking har dette trykket av et av mine tekstilbilder sluppet gjennom nåløyet. Selv om det ikke er en tro kopi av originalen så er det likevel et fint trykk må jeg innrømme. Bildet er trykket på et tykk kartong av beste kvalitet (300 g lerretsaktig kartong) og er i A4 størrelse.


Flere trykk og tekstilprodukter i ulike varianter kommer i løpet av uken:-)

Ta gjerne turen innom Barbros lille bloggbutikk.


18 kommentarer:

  1. So kjekt å kikke innom deg att. Eg har vore på haustferie og ikkje fått med meg ein ting på over ei veke:)
    Men no er eg tilbake og fekk veldig lyst til å prøve meg på eit lappeteppe eg òg. Kanskje klarer eg å kome over "treffe-nøyaktig-på-saumen-angsten"
    Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Helt nydelig!! Flinke deg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Skikkelige fine fargeklatter, og fin utsikt:)

    Digger uglene dine, de er så herlige!

    SvarSlett
  4. De uglene dine så herlige, og kjekk utsikt du har da ;)
    Ha en fin høstdag!
    Klem T

    SvarSlett
  5. Lekre ugler og hjerte!.... og flott bilde!
    Skjønner utsikten er inspirerende:D
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Fine ting du har fått laga - og for en utsikt da ;-)

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  7. Nydelige hjerter! Og koselig blogg og bloggbutikk. Jeg titter innom igjen. Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  8. Se her, ja! Flotte saker! (Nå tenker jeg ikke på utsikten fra vinduet, men på de nye produktene til butikken)

    SvarSlett
  9. Så utrolig flotte ting du lager.. FLINKIS:)

    SvarSlett
  10. Snasen utsikt og flotte ting i butikken!

    SvarSlett
  11. Ha ha ha, bra utsikt ja!Kan godt bli inspirert til å lage lekre ugler når man har sånt å kikke på:)Kjempesøte ugler, jeg digger dem!
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  12. Hi hi, det var en inspirerende utsikt, ja! Ikke rart du kreerer med en sånn fart!!! :)
    Lurer på om jeg må ha ei sånn lilla ugle, veldig søt altså!
    Kos deg med utsikten!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  13. Så flotte produkter. Ugleputene er bar helt skjønne.
    Klem!

    SvarSlett
  14. Ha ha flott utsikt. Mye flott du har lagd da.
    Ha en kreativ kveld
    Klem Lappeline

    SvarSlett
  15. Flott utsikt! Ja, uglene er kjekke de også - som alltid. ☺

    SvarSlett
  16. Hei!
    For en kreativ og nydelig blogg du har! Jeg er relativt fersk i faget, så jeg får lære av sånne som deg.
    Hilsen Christin alias TIN

    SvarSlett
  17. Så mye fint du lager. Du må ha lykke til med butikken din :)
    Pst, jeg ønsker meg et bilde som du har sydd. Skal du legge sånne ut i butikken din også ? ;)
    Ha en fin dag
    Trude :)

    SvarSlett