onsdag 23. februar 2011

Hva har du i kurven?


Rødhettekostymet ble gjort ferdig forrige uke, men kurven med go´sakene manglet. Ettersom jeg for noen uker siden leverte samtlige kurver til Fretex under en overivrig ryddesjau, så måtte jeg i går legge turen innomfor å se om jeg fant en kurv til Rødhette, og endte opp med å kjøpe tilbake en kurv jeg allerede hadde levert inn, hi, hi:-)


Kurven fikk samme røde prikkestoff som skjørtet, og for sikkerhets skyld nestet jeg fast stoffet i kurven. Dermed var det bare å begynne å fylle kurven med deilige saker til bestemor.


Kamferdrops og sjokolade i hjemmesydde gråpapirposer passer vel fint til en gammel bestemor:-)


Nydelige duggfriske orkideer blir nok bestemor glad for. Disse kommer garantert til å holde seg friske og fine i maaange år til.


Litt å styrke seg på trenger nok den syke bestemoren og. Regner med innholdet i den brune flasken vil gjøre susen og få bestemor på beina igjen...


Så Rødhette, da må du huske og gå rett til bestemors hus - ikke la deg hefte verken av Bybanearbeid eller samba i gymsalen!

27 kommentarer:

  1. Kjempe flott .....flinke deg....og heldig prinsesse som har så flink mamma.
    Ha en fin dag i snøen(æsj)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe... Jeg kjøpte også tilbake en ting en gang :))
    Hun kommer til å bli en kjempefin rødhette :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  3. så stilig og gjennomført!
    hun blir nok en stolt liten rødhette!

    SvarSlett
  4. Heldige Rødhette! Men eg ser jo det at mammo faktisk syns sånn oppgåve er ganske kjekke.
    Åsså du: Ein MÅ ikkje rydda for mykje!!!

    Ein god dag til deg!

    Marian

    SvarSlett
  5. Ha, ha! Kjøpe tilbake noko du har levert inn!! He, he! Sånn er det det av og til med ting eg har kasta, som har lagt lenge til ingen bruk, SÅ plutseleg får eg bruk for det!!
    Veldig flott kostyme!

    SvarSlett
  6. Så skjønt innlegg!!!

    Til det forrige innlegget ditt, er det bare å si WOW!!!! For en fantastisk flott makover på kjøkkenet ditt - det ble så lyst og lett og ganske enkelt råflott!

    Ha en super dag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Fantastisk gjennomført, helt imponert Barbro:D Og jeg ler med tanke på den kurven hi hi, ja ja så bidro du litt til til Fretex da;)

    SvarSlett
  8. Du er klar over at du gir meg seriøs prestasjonsangst med så forseggjort kostyme og tilbehør, Barbro!? Frøkna hjemme har riktignok kostyme (heks, kjøpt på salg på Marks & Spencer nettshop, siden jeg får spasmer av tanken på å sy noe, godt brukt både på Halloween og nyttår) - og jeg hadde tenkt å strekke det så langt som til å sminke henne litt i fjeset....Men nå tenker jeg at kanskje hun kan få med seg en hekseveske med godsaker - litt flaggermusvinger og tånegler og sånt - det må da gjøre susen ;-)

    SvarSlett
  9. Fantastisk gjennomført kostyme, de andre foreldrene biter seg i leppa.
    Og Fretex er sikkert gald i dag, tenk å kjøpe tilbake noe du selv har levert inn, for et scoop.

    SvarSlett
  10. Du bare tar av Barbro - SÅ flott!!! SÅ morsomt og så kreativt!!
    Helt nydelig - ja helt nydelig!! Og bildene og alt - du er sabla flink altså - noe for deg selv!! Lekkert Barbro!!!
    Ønsker deg en nydelig uke dag!!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  11. Heisann flotte deg!
    Nyyydelig blogg jeg har oppdaget, AT jeg ikke har funnet frem til deg før er et mysterium. Her er det godt å være og jeg kommer definitift tilbake! Varme hilsner fra Med et lekent sinn

    SvarSlett
  12. Snakk om gjennomført Rødhette! Og mødre som meg får jo ikke prestasjonsangst, der vi slenger med ungene ei gammal t-skjorte og minner dem på at de skal være troll.

    SvarSlett
  13. så artig og gjennomført! veldig tøffe poser!!

    SvarSlett
  14. Hihi :-)
    Du kan få levere inn i butikken min også komme tilbake å kjøpe det etter en stund :-)
    Det går helt fint :-)
    Hihi :-)

    SvarSlett
  15. F a n t a s t i s k!

    Jeg mangler nesten ord.... Alt fra sydde papirposer me skrift, til avrevet papir på saftflaskene også også også...Nei, jeg må igjen si...helt
    f a n t a s t i s k!! :)

    SvarSlett
  16. Så stilig! Bestemor blir nok særdeles fornøyd med innholdet i denne kurven vil jeg tro! :)

    SvarSlett
  17. Heldige datteren - så gjennomført og så lekkert. Kurven med innhold er bare helt enkelt fantastisk..

    Og kjøkkeninnlegget - for en ekstrem makeover. Rene drømmekjøkkenet nå! Flinke er dere :)

    Nyt dagen!

    Klem

    SvarSlett
  18. Fantastisk!
    Tenker ulven kommer til å få et aldri så lite hakeslepp og vandre ut på trikkeskinnene:)

    SvarSlett
  19. Du er en drømmemamma!
    Jeg har aldri opplevd en mamma som gjør seg så mye bry fordi barnet skal være med på et lite teaterstykke!!!

    SvarSlett
  20. Hei Barbro!
    Skulle jo ha kommentert hvert enkelt av de siste innleggene dine, det ene mer imponerende og gjennomført enn det andre!
    Veldig, veldig inspirerende. Og imponerende!
    Her er det vinterferie nå, så da er det barna som er mest kreative....
    God klem! :o)

    SvarSlett
  21. Jeg må si du er veldig flink med alle detaljene. Det må jo være en drøm for Rødhette å gå en tur til bestemoren sin i et slikt flott anntrekk. :D
    Ha det fint, flinke deg!! KLem Merethe

    SvarSlett
  22. Nydelig, gjennomført og flott kostyme :-)

    SvarSlett
  23. Skjønner godt du kjøpte tilbake kurven jeg. Den var jo kjempelekker, og passet ypperlig til resten. Herlig sammensetning det ligger mye tanke, jobb og omtanke i. Du er bare herlig! :)

    SvarSlett
  24. Så fantastisk flott og ikke minst gjennomført :D!
    Du er så flink!

    SvarSlett