torsdag 2. juni 2011

Forfriskende

Jeg digger bildehyllene fra Ikea. De gjør det enkelt å skifte ut bilder og ting og tang når behovet for fornyelse melder seg - hvilket det gjør i overkant ofte for denne damen. Eller for å sitere nordlendingen:

Farken og, kan ikkje nokka få stå i fred??


Men nå skal det legges til at bildene som har stått på hyllen har stått der urørt det siste halvåret, og da mener jeg såpass urørt at støvkluten ikke har vært der en gang (kremt)...

Jeg er veldig glad i disse svart/hvittbildene som jeg har knipset selv (under filosofien om at tar man 100 bilder, så er det mulig at ett blir bra...Takk og lov for at vi lever i en digital tidsalder), men det ble litt kjedelig med alt det fargeløse. Det er jo tross alt sommer.


Så litt ommøblering og fargerike innslag måtte til - og selvsagt en vimpelrekke og. 

Vet ikke om det var så mye jeg kunne tenke meg å sy i den nye Tildaboken (selv om den er lekker som alltid), men den har iallefall en veldig dekorativ og fargerik forside, og gjør seg godt som hyllepynt, sammen med en gammel Tildabok.

Deilig og forfriskende med litt fargerike innslag. Så gjenstår det å se hvor lenge de blir stående, kjære:-)

Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Så fint, var på Ikea igår og fikk med meg noen ja. :))

    SvarSlett
  2. Flott med farger. Nydelig vimpelrekke. Og utrolig fin bursdagsgave under her.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. farger er kjekt, og det var noen herlige innslag du har. Jeg har disse billedlistene på soverommet vårt men når vi pusser opp stuen så skal man ikke se bort fra at noen dukker opp her også

    SvarSlett
  4. IKEA here I come!
    Nå ble jeg virkelig inspirert til å forrandre litt i heimen:)
    Kjempefine bilder! Er en lykke disse digitale tider...
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Ja du Barbro, du har alltid så mange koselige prosjekter på gang. Sitter du stille i sofaen innimellom?

    SvarSlett
  6. Digger nordlendingen sine uttalelser :-))

    SvarSlett
  7. Veldig fint :-)
    flotte farger :-)

    Kan jeg få spørre om en ting :-) ?
    er det vanskelig å få spissene i vimpelene spisse ?

    jeg har lyst å sy vimpler - men innbiller meg at spissene mine vil bli "butte" :-)

    Er det noen "hemmelige" triks ?? :-)

    SvarSlett
  8. Veldig kjekt med de bildelistene ja;)
    Og nå ble den jo riktig så fresh og fin ♥
    Jeg har heller ingen særlig lyst og sy noe i nye Tilda boken, men den hadde mange fiiine bilder!
    Lekre detaljer... Og så er den jo en fin pynt i seg selv, oppå slike lister;))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Bildelist, ja! Det er jo akkurat det eg treng til alt det eg ikkje veit kor eg skal gjøre av. Blir visst ein tur på Ikea snart...

    SvarSlett