fredag 30. september 2011

Dyreprint


Dyreprint er i skuddet for tiden, og aller helst ville jeg hatt et av et rådyr, men det var de utsolgt for hos Hviit. Dermed ble det pusekattprint på kjøkkenhåndkle fra Åhlens istedet - til mindre enn en tredjedel av prisen av rådyrprintet. Og katter er jo ålreite dyr det og. Kjøkkenhåndklet ble til en ny sofapute.


Baksiden er laget av restestoff fra Åhlens. Både Ikea og Åhlens pleier å selge store stykker med restestoff til halv pris, så der kan man gjøre seg noen gode kjøp:-)

Ha en riktig god helg!

10 kommentarer:

  1. stoff og stil har med rådyr og ugle :)

    SvarSlett
  2. Ja, Stoff og Stil er et godt alternativ, det er bare det at de hos Hviit var så grådig fine...

    SvarSlett
  3. Det ble en fin pute :) Ha en god helg!

    SvarSlett
  4. fine puter:)
    jeg er innmari dårlig på puter... alltid så blir stoffet liksom for lite....:)

    ønsker deg en nydelig helg:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Heisann Barbro!
    Se på blogg-listen din...- ser du en blogg som heter La ville de Mille..?
    Det er IKKE min - men har blogspot.com som adresse!!
    Noen har stjålet navnet mitt og opprettet den gamle adressen på blogspot:-(
    Måtte bare fortelle det til deg - så vet du at det ikke er meg.
    Har dessverre ikke fått blogget i det siste, men dette gjør det bare enda mindre morsomt..!
    Håper alt er bra med deg - og riktig god helg:-D
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  6. Jeg handler også mye hos Åhlens... men ikke så merkelig , for min datter jobber der!
    Ha en fin helg, klem.

    SvarSlett
  7. Fin puter- helt klart kjekt med en pus i sofaen :)

    Jeg har også planer om å få meg noen slike puter med dyretrykk på... men vi får se. Har ofte planer om så mye, og det har som oftest ingen effekt på virkeligheten ;)

    Ha en fin helg! Nyt været :)

    SvarSlett
  8. Hei Barbro :)
    Herlige puter du har laget ღ
    Har tenkt tanken jeg også og
    lage selv, da jeg syns putene
    fra by nord er litt i dyreste
    laget :) Herlig inspirasjon ღ
    Ønsker deg en flott helg, stor
    klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Jeg venter i spenning på at samboeren skal få sydd nytt sofatrekk :) Han har sydd ferdig mal i dag og den ser ut til å passe, så snart får vi en litt mer nøytral sofa som kan få uhorvelige mengder med fargerike puter! Gleder meg. Jeg har bestemt meg for at jeg har lyst på en fugl. Men er det mulig å lage den litt "organisk" i formen og ikke som et firkantet bilde? Har egentlig lyst på bare fuglen, men du er jo så flink til å "pynte" rundt også har jeg sett på de andre fuglebildene. Men du finner nok ut av det :)

    SvarSlett
  10. Takk for tipset! Skulle gjerne hatt en slik kattepute i min sofa, siden jeg er den "gale kattedamen"..

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem

    SvarSlett