fredag 3. februar 2012

Bit for bit


Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; å lage collage er utrolig gøy! Når jeg først setter i gang, så tenker jeg at dette burde jeg gjøre oftere.


Inspirert av fine tapetprøver som jeg har fått fra en god bloggevenninne, holder jeg på med en stor collage bestilt av en venninne.


Noe er tegnet for frihånd, noe klippet ut av tapeter, noe revet og noe malt. Akkurat sånn jeg liker å gjøre det. 


Det er gøy å blande tegning og utklipp på en sånn måte at man ikke umiddelbart ser hva som er hva.


Selv om det ikke er så langt unna at collagen er ferdig, så er det den siste finishen som tar tid. Men i løpet av helgen er den forhåpentligvis klar:-)


12 kommentarer:

  1. Så stilig det var, tror jeg må prøve noe lignende selv =)
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  2. Dette ser jo bare lekkert ut!
    Herlige farger, og flott komposisjon:)
    Virkelig heldig hun som får denne:)

    Fin kveld til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Åååhhh, guriland sååå flott!! *sukk*
    Heldig er den som får dette, og heldig er du som har slike kreative evner!


    Goooood helg! :-)

    SvarSlett
  4. Flotte kombinasjoner og farger. Du har en veldig god strek! Håper vi får se hele bildet når det er ferdig.
    KLEM!

    SvarSlett
  5. Dette blir flott! Skulle ønske eg hadde litt av ditt kunstneriske talent:)

    SvarSlett
  6. Denne er jeg spent på! Virker jo som det er noe som ville passa perfekt på vårt kjøkken...

    SvarSlett
  7. Det så veldig spennende ut, Barbro - gleder meg til å se det ferdig :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  8. dette ser jo knalltøft ut, du er helt utrolig kreativ, gleder meg til å se sluttresultatet

    SvarSlett
  9. Heisann:)
    Så utrolig flott collage... her er det bare fantasien som setter grenser:)
    Utrolig flott og kreativt:)

    Ønsker deg en super helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  10. Spennende, spennende... Ser veldig bra ut, gleder meg til å se det ferdige resultatet:-) Ha en fortsatt fin helg

    SvarSlett