onsdag 23. mai 2012



Sånne work - in - progress innlegg er nok for spesielt interesserte, sånn som familie nordpå og sørpå, men det får så være, for jeg er såpass fornøyd at det bare blogges.


På den varmeste maidagen i Bergen noensinne, har vi altså drevet med steinlegging, og nordlendingen og jeg har lempet stein og lagt stein til den store gullmedalje. En svært meningsfull aktivitet må jeg si. For det første blir gårdsplassen grådig fin. For det andre har man fått solt kroppen fra alle tenkelige og utenkelige vinkler, sånn at man faktisk har fått litt farge. Nå skal det sies at utgangspunktet var svært dårlig og vi har vel egentlig gått fra Blendahvit til offwhite, med enkelte rosa innslag... På toppen av det hele har man fått en solid treningsøkt. Noe som slett ikke er å forakte ettersom bikinisesongen kom litt vel brått på.


Det er noen stein igjen før vi er ferdige, så det blir nok en kraftøkt i morgen og. Men hva gjør vel det når premien er superfin steinbelagt gårdsplass, solbrun kropp, og muskuløse overarmer uten grevinneheng?


Dessuten er jeg innmari fornøyd med overgangen mellom plassen og hagen hvor vi har lagt en gammel lyktestolpe, fått fra snille bybanearbeidere som snudde ryggen til og latet som de ikke så at vi tok med oss stolpen:-)



9 kommentarer:

  1. Å herlighet så dere har jobba !!!
    Dette ble virkelig fint...
    Tenker det er blitt forbrennt litt kaloeier her ja, så bikinien trenger du vel ikke frykte :)

    Lykke til med de siste radene og gi dere selv en klapp på skulderen for godt utført arbeid

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Et skikkelig kinderegg av en dag altså!
    Ble knall-fint med stein! Men best av alt: nå fikk jeg løsningen til hva vi skal bruke den stolpen som ligger og slenger i hagen vår til! Smart du!

    Nyt solen!

    SvarSlett
  3. Masse masse arbeid - men herlighet så bra det blir! Skjønner godt at dere er fornøyd!!
    Kjenner jeg blir bare bittelitt misunnelig her... ;-) Likte veldig godt gråfargen på trappetrinnene - stilig!

    :-)

    SvarSlett
  4. Stilig!!!..og godt jobba! Ønsker meg slik gårdsplass jeg også;)
    Nyt sola..og musklene;) Klem;)

    SvarSlett
  5. Dette er jo den aller beste treningsformen! En med synlige, umiddelbare resultater.

    SvarSlett
  6. Jeg ville vært fornøyd med asfalt, da hadde jeg sluppet all løvetann i grusen.

    Steinsatt gårdsplass er helt topp.

    SvarSlett
  7. Så flott da! Steinbelagt gårdsplass er lekkert! Kom akkurat over bloggen din - kjempefin:-)
    Kos deg med resten av steinleggingen og du kan nyte den fine gårdsplassen i lang, lang tid!

    SvarSlett
  8. dere har virkelig vært gode og det ble bare lekkert,

    SvarSlett
  9. Litt av eit arbeid i solsteiken Men fint vart det!

    SvarSlett