onsdag 6. februar 2013

Til karnevalet



Det nærmer seg karnevalstid og veslesnuppa ønsker seg et leopardkostyme. Noe som passet bra siden jeg fant en bit med leopardstoff i kjelleren for noen uker siden.


Fra før av hadde jeg sydd leopardluer til ungene av samme stoffet, så nå tok jeg bare å sydde på et par ører på en av luene for å gjøre den enda mer leopardaktig.


En enkel bukse med strikk i livet ble sydd etter mønster fra Sikksakkboken.


Etter buksesyingen var det litt for lite stoff igjen til en topp, så jeg fant et leopardsjal som jeg skjøtet på nederst for å gjøre den litt lengre. Til ermer brukte jeg strikkeermer fra en gammel jakke jeg hadde hengende i skapet, og dekorerte disse med leopardmønster. Så får vi se om det blir noen leopardsokker også. og kanskje en aldri så liten leopardhale:-)

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Du er så flink og så mykje kjekkare med heimalaga kostyme som holder og som ikkje alle har,for desse kjøpekostyma er ikkje alltid så holdbare eller fine!
    Imponert!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så utrolig kreativt og fint!!
    Blir nok en glad mottaker!

    Og så er det jo 100% sikkert at INGEN kommer med likens kostyme :))

    KLEM

    SvarSlett
  3. Så fint:))
    Kreativiteten selv du ♥

    SvarSlett
  4. Herlig! Mammas lille Billeba!!!

    Håper vi får se bilder av prinsessen med kostymen på.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Okei, så du "fant litt leopardstoff"? Sikker på at det ikke var et av dine egne soveromsplagg du gikk løs på? ;)

    SvarSlett