fredag 3. mai 2013

Noen har tatt hintet...




En hagebenk har stått på ønskelisten, og jeg har hintet litt forsiktig til nordlendingen når vi har vært på Plantasjen og passert hagemøblene: Eg ønsker meg grådig en hagebenk, altså!! Og jammen har ikke mannen tatt hintet:-) I skrivende øyeblikk har nordlendingen hevet seg rundt for å kjøpe materialer. Jeg håper benken blir like fin som den rosa over her (bildet funnet hos Boligpluss). Jeg hadde tenkt at benken skulle være hvit eller grå, men når jeg ser den knæsje rosa benken her så får jeg jammen lyst på en sånn jeg og!

Jeg har forøvrig meldt meg frivillig i sagetjenesten - for å få litt fortgang på sakene:-) Selv om hagebenk ikke akkurat er det som trengs mest i helgen på Vestlandet. Her er det nemlig snøkaos... 



Ha en fin helg!

Og til dere som lurte på fargekoden på pulten i forrige innlegg så er den S1050-B10G:-)


5 kommentarer:

  1. Det var en fin hagebenk!
    Så kjekt når man kan sekkre selv :O)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hihi, vet du hva - jeg kjenner meg så godt igjen! :) Jeg hadde også grådig lyst på en benk til å ha ute!! :) Jeg kom over den perfekte benken på finn.no i går og fikk høre at det var mange interesserte - da var det bare å hive seg rundt. Nå står den så fint ute hos oss - og jeg driver å spekulerer på hvilken farge den skal få! Holder en liten knapp på turkis enn så lenge, så får vi se :) Så herlig at du har en såå handy mann i hus! Morsomt at dere kan samarbeide og skape noe sammen :) Da blir benken ekstra fin og personlig!

    Ha en fin kveld!

    Klem og smil fra Lite hi

    SvarSlett
  3. Jeg kan også tenke meg en benk med den fasongen, men bør tok velge en mer tradisjonell farge.

    SvarSlett
  4. Herlig knæsj hagebenk! Heldig du er som har en handymann som snekrer til deg ;)
    Ønsker deg en god helg og forhåpentlig kan snø byttes ut med sol!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. lykke til med benken! håper også den blir like fin som den rosa, for den var bare perfekt!!!
    klem

    SvarSlett