mandag 14. oktober 2013

Lekmer



Jeg har forlengst begynt å både planlegge og kjøpe inn julegaver. Julegavelisten er lengre enn lengst som den alltid er her i familien, og av erfaring vet jeg at det er lurt å være ute i god tid hvis jeg ikke har tenkt å være helt bankerott når julen er over. Selv om jeg vanligvis liker å gå i butikken og handle, så er det innmari greit og praktisk å handle litt på nettet og. For oss som har mange barn å kjøpe til, så er Lekmer en super nettside med mange fine gavetips. 


Her finner du både leker, klær, barneutstyr og interiør til barnerommet.


Ja, og paraplyer. Det får man jo aldri nok av når man bor i Nordens mest regnfulle by...

Lekmer er en av de største onlineleverandørene av barneartikler og her finner du alle de kjente merkene  med god kvalitet som Brio, Lego, Babybjørn, Viking, Fisher-Price, Reima, Helly Hansen og enda mange. Mye finner du rimeligere enn i butikken, og det er jo ikke å forakte når man skal kjøpe julegaver.


Selv elsker jeg jo alle former for praktisk og fin oppbevaring, så jeg synes disse stjernedekorerte kassene er flotte til barnerommet.


Oppbevaringsmuligheter får man aldri nok av, spesielt ikke på barnerommet.


Og er du veldig glad i grønt og liker at ting står i stil, ja, så finner du sannelig både bokser og lamper som matcher også:-)



Jeg synes i hvert fall det er utrolig kjekt med en nettside som har samlet det meste av det du trenger til barn. Og så liker jeg nettsider som er oversiktlige og enkle å manøvrere seg gjennom.


Skal du handle barneartikler på nettet, så er nettsiden til Lekmer å anbefale.


Favoritten min må være denne fargeklatten av en lampe. Den hadde blitt skikkelig kul på barnerommet. Ja, det er nesten så jeg kunne vurdert å ha den i stuen også:-)






2 kommentarer:

  1. Masse flotte!
    I den nettbutikken bruker bankkortet mitt å få kjøre seg varmt :)
    Så kjekt å handle masse smågaver og ha på lur!
    Har en stoor kasse i kottet oppe med slike leker, og ungene elsker å finne gaver til venner og venninners bursdager :)
    Så finner de av og til ting de ikke vil gi bort, men ha selv og da ;) hehe

    God mandag!
    KLEM

    SvarSlett