søndag 17. november 2013

Enda mer gullige saker


Jeg syr og syr, og sager og pusser litt innimellom og, for å klare å kommme i mål til neste helgs julemarked. Nå er snart hele gulljakken jeg kjøpte på Fretex sydd om til julepynt. 


Den har blitt til gullstjerner, juletrær, hjerter, julegriser, engler og julestrømper. Utrolig hvor mye stoff det er i en liten jakke:-)


Mine personlige favoritter er engelen og julestrømpen.


Oppi her burde være plass til både rikelig med julegodter og juleblader:-)

9 kommentarer:

  1. Så flott julestrømpe! :) God søndag og lykke til med julemarkedinnspurten! :)

    SvarSlett
  2. Skjønne saker du har laga:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Har "rulla" meg nedover bloggen din, så utruleg masse fint du har laga! Så gøy at du har fått laga så masse fint av ei jakke, kjekt med gjenbruk! Ha ei fin veke! Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye fint! Jeg blir inspirert! Lurt å bruke stoffer fra fretex og gjenbruk. Jeg har selv nettopp laget meg hobbyblogg og det er jo et helt koselig samfunn! Ha en fin kveld :)

    Hilsen serine!

    SvarSlett
  5. Lekre ting du har laget av jakken! :) Lykke til med julemarkedet! :)

    SvarSlett
  6. Masse flott pynt du har laga:) Du gir inspirasjon til tusen!

    SvarSlett
  7. Ja, det må jeg si... den fikk du virkelig mye fint ut av !
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  8. Synes det er så moro at du har fått så mye ut av Fretexjakken. Dette gir deg sikkert en ekstra god følelse når du sitter og syr.

    SvarSlett
  9. Så mye fint du har laget nedover på siden din! Kjempesmart å "resirkulere" sånne ting som den der gulljakken fra Fretex. Så får du jo også laget ting av ett stoff som det ikke akkurat er så mange andre som har heller! ;)

    SvarSlett