søndag 18. mai 2014

Nok en festdag

I går kveld må jeg innrømme at jeg følte kanskje at jeg hadde vært en smule overambisiøs da jeg for en tid tilbake inviterte til grillfest 18. mai. Det var liksom ikke det som fristet mest dagen derpå. Men da solen rant og temperaturen minnet om sommer, da viste det seg at det var en helt perfekt dag å ha grillfest på:-)


Da var det bare å slenge på sommerlige tekstiler og nyplukkete blomster på bordene og sette i gang isbitmaskinen.



Med hyggelige gjester, god mat og ikke minst knallvær, ble det en flott grillfest. Så alle var enige om at dette fra nå av var en tradisjon. 



Men neste gang blir det neppe dagen derpå...

5 kommentarer:

  1. Så hyggelig det så ut! Det ble sikkert en koselig sammenkomst, selv om man jo pleier å være litt utladet 18. mai, både store og små! Ønsker deg en flott uke! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Åh sukk, så koselig! Skulle gjerne vært på grillfest hos deg jeg:)

    SvarSlett